روزنامه شریف·۲۱ ساعت پیشیک تیم، اما نه یک دستبالا و پایین مسیر کارآفرینیراهاندازی یک کسبوکار موفق بهویژه در شرایط ناپایدار بازار، پیمودن مسیری پرخطر و پیشبینیناپذیر است. برای غلب…
طاها معینی - Taha Moeiniدرتیم نگار·۱ روز پیشثبات در میانه، آشفتگی در رأس: چرخوفلک مدیرانمدیرعامل هی عوض شه، شرکت میره رو هوا! ببین چرا اینطوری میشه و چطور میشه یه کم ثبات به تیم و ایدهها داد.
آکادمی مارجین·۲ روز پیشتجربهها: UX، CX، SX، PX، OX، EXانواع تجربه : تجربه کاربر (ux) تجربه مشتری (cx) تجربه خدمات (sx) تجربه کارکنان (px) و سایر تجربه ها
Peyman Shouryabi // پیمان شوریابی·۲ روز پیشده درس از کلاس پیتر تیل درباره شرکت های نوپاده درس از کلاس استارت آپ پیتر تیل در دانشگاه استنفورد آمریکا
جواد محمودی·۳ روز پیشراهنمای کاربردی مدیریت کسب و کار برای مدیران و کارآفرینانسه دلیل کاملا محکم برای یادگیری مدیریت کسب و کار که مدیران و کارآفرینان باید بدانند!
محمدرضا سلمانزاده·۵ روز پیش5 مهارت و نکته بسیار مهم برای مدیران محصول (از صفر واقعی!)5 مهارت اصلی و مهم برای تمامی مدیران محصول. مهارتی که هم جونیورها و هم سینیورهای این حوزه به آن نیاز دارند.
مریم اربابی·۵ روز پیشسبک رهبری و تیمسازی کونا کالایینامانبا سبک رهبری مبتنی بر توانمندسازی، تعامل تیمی، اخلاقگرایی و نوآوری، سازمانی با شبکهای قدرتمند ایجاد کند
علیرضا جبین پور·۸ روز پیشکارگاه آموزشی قوانین و تنظیم قراردادما یه تجربه برگزاری دوره آموزشی داریم که در روزهای پایانی سال 1403 اتفاق افتاد. این دوره آموزشی در راستای برنامه سام وست در صندوق سرمایه گذ…
هادی بهزادی Hadi Behzadi·۹ روز پیشمدل ارزشآفرینی Bain & Company: نگاهی جامعارزشآفرینی در چارچوب Bain & Company، ترکیبی از تمرکز بر مشتری، بهینهسازی سازمانی و توجه به اکوسیستم گستردهتر است.
Matin Mohamadi | متین محمدی + منفرد·۱۰ روز پیشمهندسی تغییر – پنجره اورتون (Overton Window)یک مفهوم در علم سیاست و جامعهشناسی که توضیح میدهد چگونه ایدهها و سیاستهای غیرقابلقبول بهمرورزمان به جریان اصلی تبدیل میشود